MAGUNKRÓL  CSOPORTKÉPEINK  TAGJAINK  TÚRANAPTÁR  BESZÁMOLÓK  ARCHÍVUM  EREDMÉNYEINK  LÉTESÍTMÉNYEINK  TÚRAKÖR KLUB  FILMJEINK  PANORÁMAKÉPEK  ÍRÁSOK  NAPLÓ  MÉDIA  JÁRÓFÖLD  LINKEK

TÁBORAINK

I. TÜSKEVÁR TÁBOR (2005) - Egyelőre képek és leírás nélkül,  de talán sikerül utólag létrehozni archívumunkban az ide vonatkozó részt. Hatodik napra virradóan az eső és a szél az összes sátrat telerakta vízzel, úgyhogy haza kellett jönnünk, egy darab száraz ruhánk sem maradt.

KÉPEK

II. TÜSKEVÁR TÁBOR (2006) - Ez már egy fényképekkel és leírással illusztrált tábor. A gyerekanyag nagyrészt az előző évivel volt azonos, de mindenki sokkal rutinosabban mozgott, mint egy évvel korábban. És az időjárás is kegyesebb volt velünk, bár minden nap esett egy kicsit.

Tábori képek

III. TÜSKEVÁR TÁBOR (2007) - Mindennapos esők délelőtt, délután napsütés és strand. A régi társaság, azaz Ircsike és az én osztályom utolsó együtt töltött egy hete. A nagyok kiöregedtek, így a következő évben új társaságot kellett toboroznunk.

Kontyvirág tanösvény

IV. TÜSKEVÁR TÁBOR (2008) - A régi társaság fiataljainak utolsó összejövetele, ugyanis a gyerekek időközben középiskolások lettek, szétszóródtak, és lassan kinőttek a táborozós korból. Kevesen voltunk, a hangulat is ennek megfelelően bensőségesre sikerült. Sokat beszélgettünk, és örültünk, hogy együtt vagyunk.

Kontyvirág tanösvény

V. TÜSKEVÁR TÁBOR (2008) - Az új csapat első, kissé még ismerkedősre sikerült közös nyaralása. A többség 10-12 évesekből állt, de voltak felnőtt korúvá vált "gyerekek" és alsósok is. Hatalmas evések és sok fürdés, a sátorozás romantikájával. A gyerekek alig akartak hazamenni, a vonatút hazafelé csaknem sírásba fulladt.

Kontyvirág tanösvény

VI. TÜSKEVÁR TÁBOR (2009) - Nagyon vártuk ezt az egy hetet is. A társaság nagyrészt azonos volt az előző évivel, azért persze bővült. Harminc feletti létszám, fergeteges hangulat, rengeteg evés és nevetés. A viszonyunk egymással annyira bizalmassá és őszintévé vált, hogy sírtunk elengedni - ha csak időlegesen is - egymást. Szavakkal nem elmondható csoda történt meg velünk.

Tiszaalpári túra

VII. TÜSKEVÁR TÁBOR (20011) - Ismét egy másik társaság, ugyancsak fergeteges hangulattal. Ebben az évben szinte csak kollégista gyerekek voltak jelen, akiknek nagy élményt jelentett minden, amit mi kínáltunk nekik: sátorozás, bográcsozások, hatalmas evések, strandolás, csónakázás, éjszakai tűzőrzés, túra és sok játék.

Kontyvirág tanösvény

"Vigyázz a Földre! Nem az őseid hagyták rád, az unokáidtól kaptad kölcsön." (indián bölcsesség)