MAGUNKRÓL  CSOPORTKÉPEINK  TAGJAINK  TÚRANAPTÁR  BESZÁMOLÓK  ARCHÍVUM  EREDMÉNYEINK  LÉTESÍTMÉNYEINK  TÚRAKÖR KLUB  FILMJEINK  PANORÁMAKÉPEK  ÍRÁSOK  NAPLÓ  MÉDIA  JÁRÓFÖLD  LINKEK

TÖBBNAPOS TÚRÁINK

BÖRZSÖNYI KÉKTÚRA (2007) - Első szervezett túránk, egyből három napban. Az első két napban - tapasztalatlanságunknál fogva -, elkészültünk az erőnkkel, így harmadik napon, a Lukács-fürdőben pihentettük fáradt tagjainkat (erről a napról nem készültek fényképek).

Második nap képei

BÜKKI HÁROMNAPOS (2007) - Kis létszámban elkövetett hosszúhétvége, Nagyvisnyói központtal. A hangulat még jobb volt, mint korábban, a túrák pedig gyönyörűre sikerültek (nagyrészt a Bükknek köszönhetően).

Második nap képei 1.
Második nap képei 2.
Harmadik nap képei

HERNÁDI KÉTNAPOS (2007) - Első kétnapos csoportos túránk. Egy közeli helyen, a Pusztavacsi-erdőben túráztunk, Hernádon fejeztük be a gyaloglást, majd pedig Gyónon töltöttük az éjszakát. A kaja és a hangulat fergeteges volt. Másnap a vasúti megállóig gyalogoltunk, ahonnan vonattal hazautaztunk.

Képek

CSERHÁTI KÉKTÚRA (2007) - Első hat naposra tervezett Kéktúránk, amely végül sérülések miatt négy naposra rövidült. Ez a négy nap is volt annyira szép és élmény dús, hogy hatnak tűnt. A fájdalmakat tekintve mindenképpen.

Negyedik nap képei

ÉSZAKI KÉKTÚRA (2008) - Északi Kéktúra - megint egy hat naposra tervezet, de csak négy nap túrázásból és egy nap hazautazásból álló öt nap lett belőle, mert a Bükk-fennsíknak nem indultunk neki. A tizenöt kilós hátizsákok miatt elfáradtunk. Következő évre egy kiinduló bázist szerveztünk, így tettük komfortosabbá a Kéktúrázást.

Negyedik nap képei

ZEMPLÉNI KÉKTÚRA (2009) - A hagyományosnak tekinthető nyári kéktúrázásunk, 6 nap Magyarország legszebb helyén. Annyira jó volt minden, annyira belejöttünk az együtt töltött napok hangulatába, hogy törvényszerűen ez lett - legalábbis egy időre - az utolsó ilyen nyári Kéktúra.
Ötödik nap képei
Hatodik nap képei

TÚRA A KARANCSBAN ÉS A HERNÁD-ÁTTÖRÉSBEN (2009) - Első külföldi programunk, egész életünkre emlékezetes Hernád-áttörés túrával a Szlovák-paradicsomban, valamint egy szép túra magyar oldalon, a Zagyva-forráshoz, valamint kirándulás Mátraverebély-Szentkútra.

Második nap képei 1.
Második nap képei 2.
Harmadik nap képei

BÜKKI HÁROMNAPOS (2010) - Nyáron három napot tudtunk összehozni, amikor többnapos túrázós szenvedélyünknek hódolhattunk. A helyszín a Bükk-fennsík, amely magas fenyveseivel és zöld halmaival szlovákiai emlékeket juttatott eszünkbe.

Harmadik nap képei

KEVÉLY-NYEREG (2010) - Első hegyi, nomád túránk. Nagy zsákokkal és kevés ivóvízzel, de annál jobb hangulatban töltöttük el az első napot és a vaddisznókalandtól sem mentes éjszakát a lerombolt turistaház szomszédságában.

Képek

PILIS-NYEREG (2011) - Nyári nomád túránk egy kétnapos kirándulás volt a Pilisben. Nagy melegben, hatalmas zsákokkal, sátrakkal felpakolva, hegyre fel, hegyről le. Még bográcsot is vittünk, hogy meleg vacsoránk legyen. Az emlékek pedig hosszú időre felejthetetlenek maradnak.

Második nap képei

FEKETE-HEGY (2011) - Eddigi egyik legjobban sikerült túránk, ugyancsak a Pilisben, de micsoda különbség! A málhák ezúttal is közel húsz kilósak voltak, és az erdő varázslatos, a társaság összerázódó, a hangulat jó és a kaják ismét csak egyszer ehetőek voltak.

Harmadik nap képei

HÁROMNAPOS BÜKK (2012) - Végre egy többnapos túra és végre hegyek! A Bükkben és Bélapátfalván már voltunk, de annyira szép környék, hogy megunhatatlan.

Eger

"Vigyázz a Földre! Nem az őseid hagyták rád, az unokáidtól kaptad kölcsön." (indián bölcsesség)